#maspoma #video #reklama #kreatíva #kampaň #byMAISON
Konceptom Rodinný recept sme spotrebiteľom po prvýkrát predstavili značku Mäspoma prostredníctvom reklamného spotu s plným využitím online médií.
Naším zadaním bolo zvýšiť povedomie o značke a pripraviť ju na postupný generačný prechod k novej cieľovej skupine zákazníkov.
Kreatívny koncept Rodinný recept sme zhmotnili do videa v spolupráci s produkčnou agentúrou Protos.
Hneď od prvej klapky sme sa pri natáčaní nesmierne bavili. Nadšenie a vtip nášho konceptu sa preniesli na všetkých zúčastnených, ktorí sa podieľali na jeho produkcii. Veríme, že tento pocit sa preniesol aj na divákov, a práve vďaka nemu sa mu dostalo toľko pozitívnych ohlasov.
Prijemne a nenútene komunikuje láskavý prístup značky vo vzťahu syna, matky a jeho postupného odchodu z domova a samostatného života. Láska k vareniu a jej komediálne zobrazenie vyjadrujú hodnoty značky Mäspoma. O čom inom je predsa varenie, ak nie o ľuďoch, na ktorých vám záleží najviac?
Čo všetko sme pre Mäspomu vytvorili?
Získať si dôveru klienta si vyžaduje veľa času a úsilia a my to veľmi dobre vieme. Po rokoch spolupráce ovládame nielen to, kde sa aktuálne firma nachádza, ale predovšetkým cítime, kam smeruje. Pomáhame značkám vyvíjať sa a realizovať svoje vízie pomocou dostupných prostriedkov.
V prípade Mäspomy, rodinnej firmy zo Zvolena máme za sebou redesign viac ako 200 SKU, implementáciu b2B a B2C vizuálu, správu webu, e-shopu a online kampaní.