#packaging #design #maspoma #grill #dip #dressing
Pre značku Mäspoma sme vytvorili a aktuálne spravujeme obalový design pre viac ako 300 SKU. Náš sebavedomý packaging design z úvodu rebrandingu spoločnosti sa dodnes drží v retaile veľmi dobre. Jeho charakteristická geometria a výrazné farby sa ukázali ako nadčasové. Všetky nové produktové línie sa preto držia základných charakteristických prvkov tohto designu.
Značka dokáže pružne reagovať na neustále sa meniace potreby trhu, a preto aj tento rok predstavila niekoľko noviniek. V agentúre sme pripravili nový design, ktorý sa nadpája na branding Mäspomy, no zároveň nesie malé zmeny, ktoré ho robia aktuálnym.
Pre sadu noviniek sme sa rozhodli vytvoriť samostatne stojace produktové línie, ktoré sa jednoznačne líšia svojimi obalmi, aj keď boli uvedené na trh súčasne. Prvým radom sú korenia na grilovačku. Tmavý obal rešpektuje aktuálne trendy a lokálnu spotrebiteľskú kultúru. Najväčšou výzvou bola fotografia a foodstyling. Celú sériu fotiek sme realizovali v našom ateliéri. Mäsá na grile boli individuálne nasvietené zospodu, pre efekt zvýraznenia kontúry a zachytenie vernosti svetla pri grilovaní. Rovnako sme sa venovali detailom pri foodstylingu dipov a šalátov, keďže fotografie boli dôležitou súčasťou tohto obalového designu.