Re-branding ochuteného mlieka pre deti
Jednou z najväčších výziev pri projetke redizajnu rady Brejky bolo zatraktívniť mliečne výrobky pre deti. Rodičom netreba vysvetlovať, že vápnik je dobrý, no mlieko vo svojej čistej podobe deťom nechutí. Navyše deti rastú ako z vody a rozdiel medzi 6, 12 a 15 ročným býva priepastný. Museli sme dosiahnuť to, aby sa ani tí najväčší „borci“ necítili trápne, keď pijú ochutené mlieko, no zároveň, aby si rodičia našli, čo potrebujú
Základom packaging designu je trend
V spolupráci so zadávateľom sme vytvorili sériu rôznych návrhov od strašidelných, miestami až príliš štýlových individuí, cez ilustrácie príšeriek až po jednoduchú aplikáciu očí priamo na obal. Najväčším trendom v obalovom dizajne vo svete je jednoduchosť a deti nie sú výnimkou. Preto nie je prekvapením, keď si vybrali tú najčistejšiu formu, ktorá sa čiastočne inšpirovala ďalším trendom tzv. „googly eyes“.
Efektívne využitie obalového dizajnu
Výsledný dizajn vytvára dojem, že postavička je samotným obalom a ak je zábavný obal, musí byť zábazvné aj čo je vo vnútri. Navyše komunikácia hlavnej kľúčovej výhody priamo na obale, v rovnakom štýle ako zvyšok grafiky len pridáva dôveryhodnosti produktu, ktorý bojuje s najväčším nepriateľom všetkých detí – cukrom. Grafika je navyše dostatočne univerzálna a aplikovateľná na všetky POS materiály ako aj novú sériu cereálií.