#packaging #rajo #design #cottage cheese #byMaison
Nedávno nás oslovil náš super klient RAJO, že by to chcelo trošku „napumpovať“ cottage, lebo ideme do XXL verzie.
Ale ako to urobiť, aby to nevyzeralo, ako lacné promo privátnej značky, ale zároveň, aby v tom bolo jasné XXL?
Prvým dôležitým faktorom bolo uvedomenie si kto je cieľová skupina veľkej verzie. Ide najmä o športovcov, ktorí cottage majú ako súčasť svojich jedálničkov. Navyše má cottage cheese prirodzene vysoký obsah proteínov. Tieto veci sa nám podarilo komunikovať cez milú ilustráciu činky, ktorú sme umiestnili na vrchnú časť obalu, Sprevádzajú ju dva podporné claimy To dáš a Nalož si viac, ktoré spolu pomáhajú dotvoriť celkovú emóciu pre cieľovú skupinu. A celé to odkazuje na svoju menšiu polovičku v podobe pôvodného bieleho cottage cheese.
K samotným kľúčovým výhodám, ktoré majú oddeliť produkt na pulte, sme sa rozhodli pristúpiť promočne cez zvýraznené žlté pozadie s červeným fontom (žltá a červená podnecujú podľa prieskumov k nákupu v FMCG segmente) s dôrazom na gramáž proteínov v balení a XXL výhodné balenie, celé tak, aby to nepôsobilo ako bežná lacná reklama, ale prirodzená súčasť produktu.