#pennymarket #cereal #musli #redesign #privatniznacka #byMAISON
Pri návrhu obalového dizajnu privátnej značky Crip Crop pre Penny Market bolo našou najväčšou úlohou zladiť jednotlivé výrobky pod jednotný vizuál. Niektoré produkty, ako napríklad kukuričné vločky a zapekané müsli, už skôr existovali so starším dizajnom a na nás bolo vizuál omladiť a citlivo preniesť do nového grafického jazyka. Oproti tomu napríklad ovsené kaše a iné príchute müsli tyčiniek sme vytvárali úplne od piky a inou technológiou tlače.
Celkovo sa jedná o 7 výrobkov v 27 rôznych príchutiach. Ako hlavný motív nového dizajnu sme zvolili kombináciu vkusnej bordovej farby v logu s prírodným motívom elegantného svetlého dreva doplnenú o krásne naaraznžované foto výrobku, ktoré nám dodalo externé fotografické štúdio.
Chceli sme, aby náš packaging komunikoval spotrebiteľovi, že môže značke Crip Crop veriť a mať cez ňu prístup k chutným a prírodným raňajkám a desiatam. Dizajn nových obalov Crip Crop je čistý a prehľadne znázorňuje hlavné výhody a vlastnosti výrobku. Vďaka farebnému color-coding je rovnako jednoduché od seba rozlíšiť jednotlivé príchute a ľahko v obchodnom regáli nájsť tú svoju obľúbenú.
Najväčším orieškom sa ukázalo byť správne pripraviť packaging müsli tyčiniek Crip Crop pre tlač. Nielen že sme museli vtesnať všetky dôležité informácie na podstatne menšie obalovú plochu, tiež u niektorých príchuťou v návrhu pracujeme s priehľadnosťou. Časť obalu je vyhradená pre priezor na samotnú tyčinku, ktorá tak dopĺňa návrh obalov a posúva ho na vyššiu úroveň. Pozorní si všimnú malého zjednodušenie písma v názve tyčiniek, bez ktorého by transparentnosť nebolo možné s touto presnosťou zvládnuť.
Vo výsledku máme najväčšiu radosť z toho, že sa nám podarilo udržať dizajn obalov čistý a svieži, vďaka čomu si výrobky Crip Crop s ničím nepomýlite.