#packaging #sous-vide #meat #krahulik
Súčasťou obalu bola aj naša vlastná fotografia a foodstyling.
Dizajn obalov (packaging) pre sous-vide mäsové výrobky pod značkou Krahulík (CZ) nám umožnil vytvoriť celý koncept produktovej rady od konceptu až po realizáciu. Naším cieľom bolo osloviť cieľovú skupinu spotrebiteľov, ktorá vyhľadáva nové metódy prípravy svojich tradične obľúbených jedál. Zároveň sme chceli packaging mierne posunúť od klasických farieb do niečoho výraznejšieho, čo by v chladničkách retailu medzi ostatnými výrobkami viac vyniklo. Dosiahli sme to najmä výberom živých a sviežich farieb pre jednotlivé výrobky zo série. Keďže sme boli jediní, kto to urobil, výrobok sa vďaka nám v danej kategórii vyčlenil.
Využili sme matnú tlačovú fóliu s parciálnym UV lakom na zvýraznenie selektívnych vizuálnych prvkov. Zvyšok obalu je matný a veľmi príjemný na dotyk. Sme presvedčení o tom, že práve tieto malé detaily pri obalovom dizajne zohrávajú kľúčovú úlohu pre úspešnosť celého produktu.