#breadway #byMAISON #fmcg #packaging #retail
Na českých a slovenských trhoch, kde dlhodobo dominovalo tradičné balenie chleba, sa spoločnosť Breadway rozhodla revolučne zmeniť vnímanie spotrebiteľov sviežim a inovatívnym prístupom. V úzkej spolupráci so značkou sme v MAISON D’IDÉE Prague vytvorili dizajn obalov, ktorý nielen zachováva autenticitu tradičnej pekárskej estetiky, ale zároveň prináša moderný a živý vzhľad. Táto kombinácia klasických a súčasných prvkov bola kľúčová pri získavaní pozornosti spotrebiteľov a odlíšení značky Breadway na maloobchodných pultoch.
Naša komplexná brandingová stratégia presiahla rámec obalového dizajnu. Navrhli sme pútavý expo stánok, ktorý vizuálne rozprával jedinečný príbeh značky Breadway a obsahoval dynamické animácie zobrazované na obrazovkách, aby zaujal návštevníkov. Okrem toho sme vytvorili užívateľsky prívetivú webovú stránku, ktorá odráža identitu a hodnoty značky. Tento ucelený a viacvrstvový prístup výrazne posilnil prítomnosť Breadway na trhu a viedol k rýchlemu úspechu po uvedení na trh. Spoločne s naším klientom sa nám podarilo vytvoriť silnú a atraktívnu značku v maloobchodnom sektore.