Nový logo design spoločnosti CAMASE, a.s.
Z viacerých grafických návrhov loga spoločnosti si klient vybral neutrálny symbol a technicky pôsobiace logo vo farbách modrej a sivej. Samotný symbol je tvorený obrátenými grafémami “c” a ich vzájomnou kombináciou, čím naväzuje na ďalej v logu použitú typografiu. Zadaním klienta bolo vytvoriť logo s univerzálnym využitím, ktoré by na prvý pohľad nemuselo nutne pripomínať segment energetiky. Klient volil k výberu loga veľmi konzervatívny prístup s ohľadom na versatilitu jeho budúceho využitia.
Originálna komunikácia, branding a corporate identity značky CAMASE v oblasti energetického manažmentu
Pre tento projekt sme zvolili značne originálny koncept komunikácie. Pre oblasť energetiky je veľmi príznačné časté využívanie vizuálov so solárnymi panelmi, veternými mlynmi alebo inými energetickými zdrojmi či zariadeniami. Našou prvou myšlienkou bolo vyhnúť sa týmto opotrebovaným a opozeraným vizuálom. Po krátkom hľadaní súvisiacich informácii nás napadlo prepojiť samotnú ideu spoločnosti, ktorou je efektívne využívanie energie, s prírodou – univerzálnym spojovacím prvkov pri akejkoľvek cielovej skupine.
Inšpiráciu dizajnu v prírode
Pri hlbšom skúmaní sme zistili, že z celej živočíšnej ríše patrí práve medúza k organizmom s energeticky najefektívnejším metabolizmom. Vybrali sme ju preto ako hlavný vizuálny a ideový motív komunikácie. Fotografie medúz poskytli veľmi hravý a farebne intenzívny motív pre pozadie komunikačným materiálov. Zároveň je motív ideovo prepojený s oblasťou, v ktorej firma pôsobí. Cieľom energetického manažmentu – hlavnej činnosti firmy je dosiahnutie energetickej úspory a efektivity, a to je presne to, čo príroda doviedla k dokonalosti u medúz. Klient bol s našim návrhom nadšený a my sme mu nesmierne vďačný za prejavenú dôveru a odvahu pri voľbe konceptu.
Aj konzervatívne a nudné segmenty môžu pracovať s graficky pútavou a originálnou komunikáciou
Možno to na prvý pohľad nevyzerá ako zaujímavá oblasť, no pre nás je každý projekt rovnako veľkou výzvou. Ku každému klientovi pristupujeme s rovnakou odvahou a snahou poskytnúť mu tú najlepšiu službu, to najvýhodnejšie riešenie, vhodnú grafiku a stratégiu pre jeho oblasť pôsobenia. Práve pre tvorbu riešení, ktoré sú originálne a zaujímavé je viac ako rozpočet dôležitá dôvera klienta. Každý úspešný projekt to dokazuje a my sme radi, že aj spoločnoť CAMASE, a.s. môže pracovať s novou, originálnou komunikáciou, ktorá ich jednoznačne oddelí od konkurencie a ukáže, že im na ich posolstve záleží.
Webdesign tvorený na mieru
Práve webové stránky projektu CAMASE nespoliehajú na preddefinované šablóny voľne dostupných redakčných systémov, ale sú tvorené individuálne na mieru podľa rozsahu, potrieb a kreatívnych možností ich obsahu. Vyobrazenie komplexných grafov pri jednotlivých projektoch bolo obzvlášť veľmi dôležité, preto sme si dali záležať na ich prácnom prekreslení. Práve takéto časti obsahu si vyžadujú osobitý prístup a profesionálne spracovanie, hlavne pokiaľ je zámerom ich štylizácia do celkovej firemnej identity spoločnosti. Webdesign je samozrejme plne responzívny, funguje a reaguje rýchlejšie ako bežné open source riešenia a využíva lean code prístup k tvorbe zdrojového kódu.
Corporate identiy, brožúra a tlačoviny – tvorba profesionálneho dizajn manuálu
Pre klienta sme spracovali rozsiahli dizajnmanuál ktorý dôkladne dokumentuje použitie loga a aplikovanie firemnej identity pri tvorbe prezentačných materiálov a ďalšej komunikácii v rôznych médiách. Súčasťou balíka rebrandingu bolo navrhnutie a dodanie vizitiek, hlavičkového papiera a ostatnej tlačovej korešpondencie spolu s laminovanou brožúrou, ktorá využitím vizuálov z kampane a podtrhuje celkovú rafinovanú komunikáciu spoločnosti.