#packaging #coffee #instant #design
Sériu s názvom GOLD sme rozšírili aj na ďaľšie typy káv.
Po bohatých skúsenostiach s obalovým dizajnom rôznych káv sme mali konečne možnosť vytvoriť grafiku pre etiketu instantnej kávy. Freeze-dried káva je stále u spotrebiteľov veľmi obľúbená, hlavne kvôli jednoduchosti použitia a lahodnej chuti. Rozhodli sme sa náš koncept obalového dizajnu posunúť ďalej, pričom sme chceli vychádzať z predošlého vizuálneho konceptu obalu. Inšpirovali sme sa a zároveň sme vniesli nové vizuálne prvky do dizajnu. Packaging novej instantnej kávy sa preto dobre nadpája na ostatné produkty z portfólia značky, no zároveň stojí sebavedomo ako solitérny produkt portfólia.
Využitie metalickej etikety sa ukázalo sa to ako dobrá voľba, práve vďaka jednoduchosti aplikácie selektívnych lesklých kovových povrchov, ktoré je možné potlačou farebne prispôsobiť.