#packaging #design #wine #logo #branding #byMAISON

Pre spoločnosť Szuma a Szuma sme vytvorili sériu obalových dizajnov pre prémiovú radu vín Novohrad. Náš koncept pre tento packaging je postavený na sekundárnom grafickom prvku vinárstva, a to siluete hradu Modrý Kameň ktorá je zakomponovaná do inak abstraktných prvkov etikety. Tieto vlnité pásy vždy nesú farebné označenie odrody, vyznačenej v identickom počte písmen do pásového radu – oblohy. Obal pôsobí prémiovo a elegantne, s dôrazom na estetický minimalizmus – podľa zadania klienta.

Našim cieľom bolo vytvoriť logo dizajn, ktorý spája tradíciu vinohradníctva s modernou eleganciou. Pre klienta sme odporučili použiť v názve spoločnosti svoje priezvisko, nakoľko víno je produkt viazaný na osobný prístup majiteľa k produktu. Za symbol spoločnosti bola zvolená silueta hradu Modrý Kameň, ktorá je charakteristická pre ich vinohradnícku oblasť. Túto siluetu sme vypracovali šráfovaným efektom – tvorí tak z polovice abstraktný motív, aj keď s odkazom na existujúcu reáliu. Logo je ďalej doplnené elegantným a mierne dekoratívnym písmom, v bielej a zlatej farbe. Jeho aplikácia vyniká maximálne luxusne a elegantne na sklených a drevených povrchoch. Ako sekundárny prvok firemnej identity je neskôr použitý samotný symbol, ktorý krásne dopĺňa vizuálnu komunikáciu spoločnosti na detailoch pri úprave voľných grafických plôch reklamných predmetov a firemných materiálov.

 

Projekt: Winery Branding Identity
Art Director: Martin Kuspal
Agentúra: MAISON D’IDÉE
Vytvorené v roku: 2013