#branding #packaging #futu #insect
Značka FUTU reprezentuje pohľad do budúcnosti potravín. Zdravé, moderné, výživné a udržateľné. Tento slovenský start-up sa pustil do výroby jedlého hmyzu. V jeho portfóliu nájdete ochutené larvy Múčiara obyčajného (Tenebrio molitor). Obsahujú vysoký podiel nenasýtených mastných kyselín a proteínov a ich chov a spracovanie tak nezaťažujú životné prostredie, na rozdiel od chovu dobytka či hydiny. Sú preto ideálnym zdrom bielkovín pre udržateľnú budúcnosť.
Motív udržateľnosti a harmónie s planétou sme sa rozhodli spracovať ilustráciou zeme, kde sme miesto kontinentou vyobrazili ľúdí a rastliny. Tento prvok sa stal nosným vizuálnym elementom pre celú značku. Logo je kontrastne postavené na modernom jednoduchom písme. Na rozdiel od aktuálnych trendov v obalovom dizajne sme sa rozhodli použiť logo až nadrozmerne veľké, takmer vždy v bielej farbe – reprezentujúcej čistotu a nevinnosť. Podkladom pre logo je škála farieb definujúcich vizuálnu identitu projektu.
Okrem jedlého hmyzu značka vyrába aj vlastnú granolu s použitím vegánskeho rastlinného proteinu. Pre doypacky granoly sme vybrali atypický zaoblený tvar, ktorý umožní produktu vyniknúť na pulte. Obal kombinuje použitie fotografií a foodstylingu, ktorý sme pre potreby obalov kompletne vyprodukovali v našom internom fotoateliéri.
Portfólio výrobkov pod značkou sa naďalej rozširuje, no granola a hmyz patria medzi hlavné výrobky tohto malého výrobcu.