Grafický dizajn obalov je viac o nálade ako si myslíte
Na práci tvorenia grafického dizajnu pre hociktoré rady výrobkov je najlepšie to, že môžete prísť každý deň do práce a navrhnúť daný výrobok úplne inak, ako ste to urobili v piatok alebo v stredu minulý týždeň. Aj keby ste si povedali, že práca na tom istom výrobku by musela pre dizajnéra byť nesmierne nudná a nezaujímavá, mýlite sa. Nerobí nám problém každé ráno vstať a pozrieť sa na ten istý predmet z úplne iného uhlu pohľadu, prísť s novým kreatívnym riešením konceptu alebo dotiahnuť vyladením koncept predchádzajúci. Dokážeme čerpať inšpiráciu z akéhokoľvek odvetvia či dokonca doby, preniesť ju do moderného sveta a ukotviť ju pevne v regáloch vášho obľúbeného retailu.
Žltá farba, postavičky a super typografia
Každý element ktorý tvorí súčasť obalového dizajnu je dôkladne podrobený rýchlej analýze skúsených očí grafického dizajnéra ešte predtým, ako je primiešaný do polievky. Nejaké tie tajné recepty tam isto existujú, vždy je to ale o cite, inšpirácii a konkrétnom nápade kuchára-dizajnéra. Baví nás variť každý deň niečo trocha iné, aj keď niektoré spoločné znaky sa dajú nájsť naprieč všetkými receptami na úspech. Aj pri varení je predsa logické, že cibuľu dáte na panvicu pred mäsom a nie opačne. Niečo podobné funguje aj v prípade postupov pri práci na obalovom dizajne. Sme presvedčený, že výsledná chuť je harmóniou všetkých prvkov a že najlepšie ich vie dať dokopy práve skúsený dizajnér.
Diverzifikácia cieľovej skupiny v rámci produktovej rady
V tomto prípade sme na rozdelenie jednotlivých produktov využili ilustrácie postáv na samotných obaloch. Je veľmi jednoduché identifikovať sa s vtipným džentlmenom alebo kráľovnou na rozdiel od detí, ktoré sú vyobrazené na zvyšných obaloch. Celkové prevedenie si takmer samo pýtalo rozlíšiť tieto obaly aj farebne, my sme však zvolili zjednotenie celej rady na pulte práve výraznou saharskou žltou podkladovou farbou.