S Júliou Malinovskou o navrhovaní oblečenia pre reštauráciu La Villa.

Od 17. mája 2018 3 marca, 2022 Marketing

Júlia stojí za módnou značkou Hellenski a nedávno nám pomáhala s tvorbou rovnošaty pre zlínsku reštauráciu.

Od kedy sa venuješ móde?

Vyrastala som v umeleckej rodine, no chcela som umenie tvoriť prístupnejšie aj pre ľudí a prostredníctvom módy je to lahšie. Profesionálne sa tomu venujem len 3 roky po tom, ako som skončila štúdium práva.

Čo bol v tvojej kariére ten zlomový bod, od ktorého to nabralo spád / od ktorého si sa tomu rozhodla venovať naplno?

Každý čiastkový úspech ma presviedča, že to chcem robiť ďalej a stále lepšie.

Čo ťa na práci najviac baví?

Výsledok 🙂

Stretávaš rôznych klientov, máš svoj obľúbený typ?

Mám rada práve to, že sa denne stretávam s rôznymi typmi ľudí a učí ma to vedieť pracovať so všetkými.

Chcela by si niečo klientom poradiť?

Vždy treba vedieť módou poukázať na tie krásne veci a nedostatky zakryť, pretože nikto nie je dokonalý, ale takto to vieme oklamať, že?

Čo ti napadlo ako prvé, keď sme ti ukázali projekt La Villa?

…Že títo ľudia majú cit k umeniu…

Rozhovor s Júliou

Mala si hneď silný nápad?

Vždy sa snažíme naladiť najprv na klienta.

Aké sú trendy v tejto oblasti?

Trendy sú také, že vždy treba pracovať s projektom ako s celkom.

Klient bol náročný, ale …

Nepovedala by som, že to bol náročný klient, bodaj by boli všetci klienti takýto, od ktorých sa môžeme aj veľa naučiť.

Ako si spokojná s výsledkom? Vieš opísať, ako riešenie vzniklo?

Spokojná som veľmi. Je to také už len podčiarknutie všetkeho pekného, čo tu vzniklo.
Konzultácie, obhliadka priestorov, nápad, návrh, odsúhlasenie, meranie a nakoniec výsledok.

Mali by sme viac spolupracovať …

Určite áno, bola by som veľmi rada.

Môžeš nám opísať, ako typicky funguje proces, keď chce niekto vlastné oblečenie?

Je to väčšinou omnoho rýchlejšie.

Rozhovor s Júliou

Je na Slovensku dosť príležitostí?

Slovensko je malinké, preto máme klientov aj v zahraničí.

Ako sa snažíte prezentovať – resp. ako získavate klientov?

Väčšinou odporúčaním, potom máme celkom silné zazemie v médiách, obliekame viaceré televízne osobnosti, modelky atď.

Je pre Teba, ako módnu návrhárku lepšia rôznorodosť alebo skôr špecializácia?

Ja, osobne, som zakladateľ, majiteľ a CEO značky. Mám len vízie a navrhári to potom zhmotňujú, ale ja som tá rozhodná, ktorá dbá vždy na špecializáciu 🙂

Posúvajú ťa nové projekty ďalej?

Určite áno.

Čo je pre Teba najväčšia výzva?

Naplniť očakávania a predčiť ich.

Na čo sa teraz sústredíš?

Zväčšujeme výrobu a snažíme sa expandovať.

Rozhovor s Júliou

Chceš to teda rozvíjať ďalej …

Samozrejme.

Koľko hodín týždenne pracuješ?

Záleží to od toho, koľko máme projektov, ale vačšinou odchádzam z bytu o 8:30 a vraciam sa o 22:00.

To musí byť celkom drina …

Je to stále lepšie, než robiť niečo čo ma nebaví 🙂

Plánuješ pridať ale boubrať?

Plánujem si ešte efektívnejšie manažovať čas, aby som stihla toho občas ešte viac.

Ideálna dovolenka?

Záleží od nálady. Momentáne by som chcela isť do Talianska do nejakého lokálneho malého penziónu s výhladom na vinič:)

Keby si mala dať pár rád mladým ľuďom, ktorí by chceli robiť túto prácu, aké by boli?

Móda u nás je takou alchýmiou, ale netreba sa nechať odradiť.

Rozhovor s Júliou