Prinášame vám krátke video o tom, ako vzniká reklamný vizuál na zrnkovú kávu. Uvidíte zrýchlenú kompozíciu fotiek, ich retuš a tieňovanie do finálnej podoby.
Tvorba reklamných vizuálov a práca na kampaniach vie byť niekedy veľmi hravá. Snažíme sa, aby hravosť a kreativita boli základom každej našej práce. Na začiatku videa uvidíte priebežnú kompozíciu hrubých prvkov do predpokladaných pozícii vo vizuáli. Následne grafik jednotlivé komponenty upravuje tak, aby do seba lepšie zapadli. Keď je kompozícia hotová, grafik citlivo dopracuje tiene, svetlo a vyhladí malé nerovnosti. Posledným krokom je celková štylizácia a adjustáž tónov farieb, svetla a celkovej nálady obrazu. Osadenie výrobkov ostalo ako posledný krok finalizácie reklamného vizuálu.
Niekoľko detailov z kompozície
Grafika kľúčového vizuálu sa spracuváva vo vysokom rozlíšení a s hlbokou mierou detailu.
Obalový dizajn výrobku
Pre tento projekt sme pripravili aj samotný packaging zrnkovej kávy. Art Director tak mal pod kontrolou každý aspekt vizuálnej komunikácie značky.
Výsledný vizuál kampane
Nový vizuál od našej agentúry.