Logo a branding pre mäsiarstvo
Každý chlap by mal poznať meno svojho mäsiara.
S týmto musíme naplno súhlasiť. Keďže radi varíme, vieme aké je dôležité, aby s vami pri výbere mäsa váš mäsiar. Odporučí vám vždy to najlepšie. Tak je tomu určite pri značke 4 costole (štyri rebrá), ktorá má ambíciu budovať silnú sieť mäsiarstiev s moderných vzhľadom a tradičnými hodnotami.
Ilustrácie doprevádzajú logo naprieč celou corporate identity
Koncepcia celej značky vsádza na jednoduchú, jasnú a vizuálne pútavú komunikáciu.
Pre túto koncepciu sme začali ilustráciou loga, výberom typografie a voľbou sprievodných ilustrácií ktoré slúžia ako sekundárny zjednocujúci grafický prvok celej komunikácie. Logo dizajn a celá firemná identita pracuje s čiernou, bielou a primárnou žltou farbou. Riešenie identity vychádza z opakovaného aplikovania ilustrácií na rôzne prvky používané v mäsiarstve, či sa už jedná o baliaci papier, tašky alebo tabule. Ilustrácie vynikli najmä na polepe auta, ktoré slúži ako perfektná mobilná reklama v centre mesta.
Obalový dizajn pre hotové výrobky na predajni
Baliaci papier ako hlavný billboard
Rozšírenie predajní o rýchle občerstvenie z miestnych mäsových výrobkov, väčšinou vo forme malého sendviču alebo bagety si priam pýtalo aplikovať identitu na baliaci papier. Branding týchto jednorazových obalov za pomoci obyčajného papiera a špagátiku pomohol klientovi vytvoriť pre oko ešte príjemnejšie a chutnejšie produkty.
Projekt: 4 costole branding, logo, identita
Art Director: Martin Kuspal
Agentúra: MAISON D’IDÉE
Vytvorené v roku: 2015