#logo #branding #photography #webdesign #sicav #ceskomoravskyfond
Vytvorili sme identitu investičného fondu SICAV. Dokonale vyladená webová stránka s vlastnými fotografiami predstavuje základ pre dôveryhodnosť.
Identita a webová prezentácia musia pôsobiť dôveryhodne
Pri prvom zadaní sme boli oslovení na tvorbu webových stránok. Počas diskusie však vyplynulo, že potrebujeme vytvoriť celú identitu, nakoľko investičný fond má mnoho aktivít aj v offline sfére. Začali sme logom, ktoré nadväzuje na česko-moravskú tradíciu a vo svojom erbovom prevedení budí dojem istého konzervativizmu plynúceho zo skúseností. Tento motív sme následne preniesli do webovej stránky a printu.
V samotnej print aplikácii – vizitkách, hlavičkovom papieri, obálkach a brožúrach sme vyriešili dostatok prvkov, ktoré sme ďalej vedeli preniesť do online a pripravili sme si tak pôdu pre jednoduchšiu aplikáciu designu a najmä pre udržanie konzistentného grafického vizuálu.
Autentický obsah ako identifikátor poctivého prístupu
Zámerom klienta bolo čo najlepšie ukázať, že za projektom sú reálni ľudia sídliaci v ČR, ktorých cieľom je poskytovať najlepšiu službu vo svojom sektore. V tomto kroku sme sa pustili do fotografií interiérov spoločnosti priamo so správcom fondu, ktorý pochopil, že on, ako kľúčový sponzor a konzultant, musí byť na prvej strane. Variácie fotografií s dôrazom na väčšie celky aj detaily nám dovolili pripraviť si mnoho kvalitného obsahu pre ďalšie použitie na webe a v brožúrach.
Webdevelopment, servis, responzivita
Webové stránky boli po vytvorení designu a po fotení predmetom utriedenia informácií, jemného korigovania zo strany copywritera, a webdevelopment bol za pár dní hotový. Už štandardne sme klientovi napojili analytiku, cookie managera, prepojili mapy, nastavili https (SSL certifikát) a vyladili responzívnu stránku pre iOS aj Android aplikácie. Na stránke nechýba ani priamy kontaktný formulár pre užívateľov, ktorí stále preferujú tento spôsob prvého kontaktu. K dispozícii majú aj priamu adresu a telefón, nakoľko každý je iný a my si nechceme zavrieť dvere nedostatkom informácií.